Tinggalkan jejak anda di sini....CikWanniey follow kembali...

Klik cni...

Thursday, December 16, 2010

Apa yg patut kt buat...

AsSalam semua.

Ni nk cite pasal gambar2 yg di curi n tetiba je gambar 2 ada kt FB or mana2 yg xptt ada ....klau komen2 pun tergolong dalam golongan ini jgk..komen2 tersebut seperti komen2 yg menyakitkan ati dan jiwa dan jg menganggu ketenteraman idup....klau sapa2 yg tergolong dalam golongan tersebut sila2 lah membaca::
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Oh. Senang je. korang boleh buat aduan kepada cybersecurity. Hanya hantarkan email kepadacyber999@cybersecurity.my dan ceritakan secara terperinci masalah yang korang hadapi. atau boleh terus hubungi Customer Service Hotline di 1-300-88-2999. Tapi aku rasa better email je senang. Cybersecurity ni pun ada fanpage di FB.cari je Cybersecurity Malaysia. macam-macam info tentang cyberspace yang boleh dapat kat situ. atau boleh layari je web mereka di www.cybersecurity.my/.


AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998 :

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.

0 wasiat kpd tuan tanah:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...