Tinggalkan jejak anda di sini....CikWanniey follow kembali...

Klik cni...

Monday, May 30, 2011

Jom Lyan Kongsi

1 wasiat kpd tuan tanah
haLLOo...
Hari ni kita lyn cite kongsi...
okla..nk ckp best pun ada kurangnye jgk....
bagi aku yg xde keje kt ofis ni baik lyn je...
dah la bosan keseorgan...
sebelum layan...
cari JAJAN dulu ye...
pastu kita layan ja....
dah abih apa komen korang pasal cite ni??

.
.
..
.
.



Mesej Misteri!!!

2 wasiat kpd tuan tanah
Halloo.............
cerita ni cerita semalam...
kalau nasik smlm kira dah basi dah kan samala ngan cite ni....
biasala aku bila incik bf xde mmg rutinla aku tido awl...
dalam pukul2 aku terjaga..
lampu hp aku berkelip2 tanda ada msg@ misscall...

bkk hp ada mesej..no xkenal.....

no misteri: salam...buat pa tu...

isshhh...ingat incik bf

sambung tido..
terjaga pukul 5pg..dalam otak 1st..
kacau incik bf oncall....
kejam x...

ok...kita tgglkan bab bermsg ngan incik bf...
kt ofis mmg bosan gile2 la...
tahap nk bawak kinect adik aku main kt ofis dah...
dalam best2 aku tgh online...tuupp..
GELAP wooo...
ni mest kes TNB wat keje kt sebelah...
siap kete aku kena park kt blkg ofis...
masa ni la jgk hp bunyi...
bip..letak bip je mls nk boh lagu time keje...
tgk dan tgk no smlm lg...
uhh...dah aku xlyn dok kacau lg...
geram toll

no misteri: salam...dah lunch ka..
3minit jgkla baru aku reply

aku: sapa ni??
kuar dah bahasa kedah sbb no 2 stat ngan 4

no misteri: Amboi...dah x ingat kita dah ka...

adehh...aku tnya sapa dia dok putaq belit plak..

aku: xkenai..bye...salam
no misteri: macam marah ja...

mana ada aku marah2 pun siap bg salam lagik..
aku dahla bengang gaji xdpt lg...
pns plak 2 blackout...
2jam pas2..bipp..
hp aku bunyi lagi...
mesti incik bf sbb dia ckp balik pukul 1 ari ni...
bkk msg...
LA...mamat ni lagi

no misteri: jgn marah...soryla..

malas layan....
dia tepon...mlasa layan jgk...
pggilan ke2..

OFIS NANI..CALL..

terkejut jgk sbb nani tgh semayang...
tup..tup..dalam otak...
bos nani...
dia yg kenakan aku rupanya...xsanggup...
xnk angkat...
Aku MALU....










Tuesday, May 24, 2011

Berjaya Dgn Jayanya...

5 wasiat kpd tuan tanah


Salam semua....
entry ari ni....aku dah berjaya menempah tiket Air Asia dgn harga 10 SEN .... 
dan dgn jayanya menghabiskan duit dalam bank...
kan aku xdpt lg gaji tuk 3bulan...
3bulan bukan 3 ari ye....
yang bestnye bukan 1 tiket atau 2 tiket tp...
10 tiket tuk 3x perjalanan...
cuma masa dan tarikh berlepas...
tahun depan....
bersabarla...
tp apa yg jadi tahun depan kita xtahu kan..kan???
tah2 tahun depan aku nk kawen ke...
BERANGAN jap....
ada ka patut aku nk kawen tahun depan...
xde dgr2 lg aku nk kawen...
kan dah membebel....
kalau bab kawen ni nk suruh aku tulis entry smpai esok pun xabih lg ni...
tp sapa yg xnk kawen kan??
masa dan waktunye kita xtau...
jodoh dgn sapa pun xtau jgk....







Thursday, May 12, 2011

Hilang!!!!

5 wasiat kpd tuan tanah

SALAM.....
Kunci kereta hilang??
apa korang nk buat??

hari ni kunci kete aku hilang...
uwaaa...mau nk nangis aku bila cari kunci kete xjumpa..
dahla ada 1 je kunci kete...
1 umah aku cari...
masuk bilik kuar bilik...
1 jam jgkla...
abih bilik aku dah jd sarang tikus....
aku sepahkan cari kunci.....
nasib baik esok cuti...
bleh mulakan operasi mengemas bilik....
last2 aku jmpa kunci 2 kt atas rak buku...
yg peliknye aku ngan mak aku dah 2-3 kali tgk...
tp xde pun....
klau xjumpa jgk pg td aku dah tak p keje dah....
bagus x aku...
bleh buat pekerje cnth x??
xpun buat menantu ke....
ish melalut ja aku...
entry warna-warni....
BAEK punyer!!!!
oklah...nk kemas2...nk balik....
pekerja contohla ni...
smpai ofis jam 1030 balik jam 4@430....

TERBAEEKKK!!!


* MORAL: jgn letak kunci merata2 & buat 1 kunci spare...





Wednesday, May 4, 2011

Jiwang 4Minit...

0 wasiat kpd tuan tanah
salam.............
saja nk syer...tb2 aku suka btul ngan lagu ni...mmg bestla...http://www.cute-smiley.com

Mmg kena sedas lirik lagu ni kena kt aku...http://www.cute-smiley.com

Jom layanzz ja lagu ni...http://www.cute-smiley.com
.
.
.
.


AISHITERU ( Menunggu )-by ZIVILIA BAND


Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
saat ku harus bersabar dan trus bersabar
menantikan kehadiran dirimu
entah sampai kapan aku harus menunggu
sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
kadang kuberpikir cari penggantimu
saat kau jauh disana
ooo…

*)
Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawaban pasti
entah sampai kapan aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu
merasuk kedalam pikiranku melayang
tak tentu arah tentang dirimu
apakah sama yang kau rasakan

reff:
walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
percayakan kesetiaan ini
akan tulus a a ai aishiteru

Bridge:
hapus sendiri pikiran melayang terbang
perasaan resah gelisah
jalani kenyataan hidup tanpa gairah
o…uo..
banyak segala misi dan ambisimu
akhiri semuanya cukup sampai disini
dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
kumohon kau kembali

kembali ke *)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...