Tinggalkan jejak anda di sini....CikWanniey follow kembali...

Klik cni...

Wednesday, December 8, 2010

Makan...Makan...Makan...


Paling best bl time makan luar...hehehe...sbb 2 aku rs mcm aku bkn makin ringan tp makin berat..bagai di pam2...wah...dah bleh jd belon dah pasni...Sebenarnye time ni bkn nk p mkn pun...tp di sebabkan permintaan ramai (adik2 aku n aku sendiri) yg nk mkn...mkn jgkla kt tnjg dawai...

*Muka2 kebosanan menunggu nasi..


*tido

*ni sbb xnak gmbar di ambil...cr slamat..wat2 tdo

Abah," td ms kt mai xdak org pun". la ni dah ramai plak. Kt ni bawak rezeki kt org..
smbil tgk org2 yg dok order makanan..

*xabih2 last2 gambaq aku jgk yg xdak..

*pose b4 mknan smpai

*tgk 2 ulam yg 1st smpai...slalunye klau kedai mkn lain air smpai dulu....


*main enjit2 semut sorg2 sbb org lain xabih mkn lg...

*tambah nasi lg..

*licin

*seronoknye mak aku






.







0 wasiat kpd tuan tanah:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...