Tinggalkan jejak anda di sini....CikWanniey follow kembali...

Klik cni...

Thursday, February 17, 2011

Dalam DiLema


http://www.cute-smiley.com Hi..Assalamualaikum...

Dah lama aku keseorngan tnpa Laptop.... Cian laptop lama nk jual dah call org 2 mai ambik tp xsampai skrg xmuncul2 lh...dpt 200-300 pun okla tuk topup duit nk beli laptop baru...Rindunye nak ada laptop balik...mmg dalam perancangan nk beli 1 tp dilema jgk nk beli brand apa n kena cukup duit dulu la...bru intai-intai laptop apa yg ok...yg penting nk yg tahan lama mcm acer aku dulu...http://www.cute-smiley.com

Rasanye nk cari Acer or Dell ja...brand 2 je yg nmpak sikit ketahanannye... ketahanan brg itu sgt2la penting dalam idup aku sbb aku ni adala org yg sgt lemah gemalai so kdg2 bl nk cpt main campak je brg tp aku tetap mencari port yg sgt2 lembut spt atas tilam or sofa...lembut kan?? Tp kelembutan tempat 2 kdg2 membuatkan brg yg aku campak melatun2 n last tau x ke mana brg 2 landing?? jawapannye mmg tmpat yg paling-paling lembutla 'lantai'..Rasanye mcm aku nk Dell Vostro-3500...sbb salah 1 nye color merah...cantik2..suka...


Benda kedua lepas laptop adalah Broadband...sebelum ni dah ada clcm broadband tp menguji kesabaran aku btul...rasa-rasanye kura-kura lg laju dari broadband aku.... mmgla umah aku ada line clcm tp 3G xde la plak..setakat harap line yg tak seberapa 2 mmg smpai bila pun aku nk on9 kena bercinta dulu la..Tp bab broadband aku dah decide nk gunakan Maxis lgpun kwsn umah aku dah maju dah ada 3G Maxis...





http://www.cute-smiley.com

2 wasiat kpd tuan tanah:

Dda Ly said...

syiok nye nk dpt lappy baru..:)
survey betul2 ok..hihi

salam kenal, tumpang tinggal jejak kt sini..hihi

Nurwanniey said...

Dda Ly : thanks ye...Salam perkenalan tuk awk jgk..mmg tgh survey laptop bru :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...