Tinggalkan jejak anda di sini....CikWanniey follow kembali...

Klik cni...

Thursday, April 28, 2011

Semalam !!!

salam............http://www.cute-smiley.com

Sebenarnye ni cerita semalam memandang esok aku dah cuta n xsempat nk update blog sbb kat umah xde broadbnd dah...ni kira cerita dah basi dah...huhuhu...

Tersebutlah kisahnye mcm ni...masa aku tgh best melayan lagu dlm kete n dgn lemah lembut drive nk p ofis...aku tgkla ada 1 lori ni.. smua kete yg kt blkg lori ni semua potong lori 2...at last aku la org yg kt blkg lori 2 sbb smua kete dah memecut tahap F1 dah meninggalkan aku dan lori tersebut...aku pun masa tgh drive mata aku galak jgk mengintai-intai apa benda dlm lori 2...lama jgkla...ada kaler pink2 gitu...cantekk....truss zaaappp ke jantung ada binatang kaler pin iaitu.....scroll bwh.....
.
.
.
.
..
.
.
.
.


canteekkkk punya btul2 aku follow blkg lori 2...dalam ati xbleh jadi mcm ni....xkan aku nk samak kete plak kan...tkt gak bulu2 binatang 2 terlekat kt kete ( ada bulu ke binatang ni??) tanpa pk panjang... 1..2...3.. aku ptg lori...kete blkg aku pon stat memotong jgk...tkt la 2 kena samak kete... okla...aku dah nk siap sedia...esok cuti... 
Last dr aku " SELAMAT HARI PEKERJA"

http://www.cute-smiley.com




0 wasiat kpd tuan tanah:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...